هواوی Watch Fit 3 طراحی جدید، نمایشگر بزرگتر و باتری قدرتمند

هواوی از جدیدترین نسل ساعت‌های هوشمند خود به نام Watch Fit 3 رونمایی کرد. این ساعت که جانشین Watch Fit 2 محسوب می‌شود، با طراحی مدرن، نمایشگر بزرگتر و عمر باتری طولانی، گامی دیگر در جهت ارتقای سلامتی و تناسب اندام کاربران برداشته است.

طراحی و نمایشگر:

Watch Fit 3 از طراحی جدیدی بهره می‌برد که به جای نمایشگر مستطیلی مدل قبلی، از نمایشگر مربعی‌شکل با گوشه‌های خمیده استفاده می‌کند. این نمایشگر AMOLED 1.82 اینچی، با وضوح بالا و روشنایی 1500 نیت، تجربه بصری فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد.

عمر باتری:

با وجود نمایشگر بزرگتر، Watch Fit 3 از نظر عمر باتری تفاوتی با نسل قبلی خود ندارد. هواوی مدعی است که این ساعت در استفاده معمولی تا 10 روز و در استفاده سنگین تا 7 روز شارژدهی خواهد داشت. البته فعال بودن قابلیت Always-On Display این زمان را به 4 روز کاهش می‌دهد.

قابلیت‌ها:

Watch Fit 3 به اسپیکر و میکروفون داخلی مجهز شده و امکان برقراری تماس تلفنی را از طریق ساعت فراهم می‌کند. همچنین، این ساعت دارای استاندارد 5ATM بوده و در برابر آب، گرد و غبار و ضربه مقاوم است.

از دیگر قابلیت‌های سلامتی این ساعت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

GPS داخلی با پشتیبانی از بیش از 100 حالت ورزشی
سنجش ضربان قلب
پایش سطح اکسیژن خون
پایش کیفیت خواب
ردیابی چرخه قاعدگی

قیمت و عرضه:

هنوز قیمت نهایی Watch Fit 3 در ایران مشخص نشده است. اما با توجه به قیمت 140 پوندی آن در بریتانیا، می‌توان انتظار قیمتی در حدود 8 تا 9 میلیون تومان را داشت.

این ساعت به زودی در کشور مالزی عرضه خواهد شد و پیش‌فروش آن از 17 می با تخفیف ۳۰ رینگیتی آغاز شده است.

همچنین بررسی کنید ...

543645643

سامسونگ, خرید یک گلکسی واچ ۶، یکی دیگر رایگان!

سامسونگ در اقدامی ویژه، به خریداران گلکسی واچ ۶، یک ساعت دیگر هدیه می‌دهد! در …