اپل واچ اولترا ۳ ارتقاء ناچیز یا سکوت مطلق؟

اپل واچ اولترا ۳ در زمان عرضه، بیشتر شبیه به یک به‌روزرسانی جزئی بود تا یک محصول انقلابی. حال شایعات حاکی از آن است که نسخه سوم این سری نیز ارتقاء قابل‌توجهی در زمینه سخت‌افزار نخواهد داشت.

مینگ چی کو، تحلیلگر زنجیره تامین اپل، در مصاحبه‌ای با MacRumors، این موضوع را تایید کرده است. او معتقد است که اپل واچ اولترا ۳ تقریبا هیچ ارتقاء سخت‌افزاری را نسبت به نسل قبلی خود تجربه نخواهد کرد.

هنوز مشخص نیست که اپل چه برنامه‌ای برای متقاعد کردن کاربران به خرید نسل جدید ساعت هوشمند خود دارد. با این حال، استفاده از عبارت “تقریبا” در صحبت‌های کو، امید به وجود برخی ارتقاءها را زنده نگه می‌دارد.

در سایه برادر کوچکتر:

به نظر می‌رسد که اپل واچ ایکس در سال جاری محبوب‌ترین محصول اپل در این دسته خواهد بود. شایعات حاکی از آن است که این ساعت بزرگترین بازطراحی خود را در سال‌های اخیر تجربه خواهد کرد. یکی از این تغییرات، نحوه اتصال بندها به ساعت خواهد بود. سیستم جدید احتمالا به جای مکانیسم کشویی فعلی، از اتصال آهن‌ربایی استفاده خواهد کرد.

سوال اینجاست که آیا اپل می‌تواند با نسل بعدی اپل واچ اولترا، نظر خریداران را به خود جلب کند؟ با توجه به عدم وجود ارتقاء قابل‌توجه در این محصول و تمرکز اپل بر روی اپل واچ ایکس، احتمال موفقیت اپل واچ اولترا ۳ چندان بالا به نظر نمی‌رسد.

نظر شما در مورد این موضوع چیست؟ آیا شما به خرید اپل واچ اولترا ۳ فکر می‌کنید؟

همچنین بررسی کنید ...

543645643

سامسونگ, خرید یک گلکسی واچ ۶، یکی دیگر رایگان!

سامسونگ در اقدامی ویژه، به خریداران گلکسی واچ ۶، یک ساعت دیگر هدیه می‌دهد! در …