چهارشنبه , 15 می 2024

پایش قند خون به گلکسی واچ 7 سامسونگ وارد شد

سامسونگ در حال برنامه‌ریزی برای یک جهش بزرگ در زمینه فناوری پوشیدنی با معرفی قابلیت پایش قند خون در گلکسی واچ ۷ است. این خبر هیجان‌انگیز بر اساس گزارش‌های اخیر از کره جنوبی منتشر شده است که نشان می‌دهد سامسونگ در حال توسعه سیستمی برای نظارت غیرتهاجمی (بدون نیاز به خون‌گیری) بر قند خون در نسل بعدی ساعت‌های هوشمند خود است.

طبق این گزارش‌ها، هان پک، رئیس بخش سلامت دیجیتال سامسونگ، با اعضای هیئت مشاوره سلامت این شرکت در سئول جلسه‌ای برگزار کرده است تا در مورد پیشرفت سیستم نظارت بر قند خون و ادغام آن در ساعت هوشمند سامسونگ بحث و گفتگو کنند.

گفته می‌شود که در این جلسه، مدیران سامسونگ در مورد پیشرفت‌های هوش مصنوعی در زمینه نظارت بر سلامت، از جمله تشخیص آریتمی قلبی و فشار خون بالا، بحث کرده‌اند.

هنوز جزئیات دقیقی در مورد نحوه عملکرد سیستم نظارت بر قند خون ارائه نشده است. با این حال، این فناوری نوآورانه می‌تواند به افراد مبتلا به دیابت و سایر افراد مبتلا به بیماری‌های مرتبط با قند خون، در کنترل بهتر سلامتشان کمک کند.

علاوه بر قابلیت پایش قند خون، انتظار می‌رود سری گلکسی واچ ۷ با چیپست جدید Exynos W940 (که گفته می‌شود 50 درصد کارآمدتر از نسل قبلی خود است) و 32 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود.

انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی واچ 7 را در تاریخ 10 جولای (20 تیر) به همراه Galaxy Ring، Galaxy Z Fold 6 و Galaxy Z Flip 6 رونمایی کند.

هنوز مشخص نیست که این پیشرفت‌ها چه تأثیری بر قیمت نهایی ساعت هوشمند جدید سامسونگ خواهند داشت.

با این حال، به طور کلی، به نظر می‌رسد که گلکسی واچ 7 گامی بزرگ در زمینه فناوری پوشیدنی بردارد و به کاربران امکانات جدید و هیجان‌انگیزی برای پیگیری و مدیریت سلامتشان ارائه دهد.

همچنین بررسی کنید ...

543645643

سامسونگ, خرید یک گلکسی واچ ۶، یکی دیگر رایگان!

سامسونگ در اقدامی ویژه، به خریداران گلکسی واچ ۶، یک ساعت دیگر هدیه می‌دهد! در …