464646456

هواوی واچ فیت ۳ شبیه به اپل واچ، اما با هویتی مستقل

رندرهای جدید نشان‌دهنده شباهت ظاهری واچ فیت ۳ به اپل واچ هستند، اما این ساعت هوشمند ویژگی‌های منحصر به فرد خود را نیز دارد.

هواوی در حال توسعه نسل جدید ساعت هوشمند خود با نام واچ فیت ۳ است. رندرهای منتشر شده از این دستگاه نشان‌دهنده شباهت ظاهری قابل توجهی به اپل واچ، رقیب اصلی هواوی در این زمینه، است.

طراحی مشابه، اما با هویت مستقل

رندرها واچ فیت ۳ را با بدنه‌ای ضخیم و بندهای قابل تعویض در چهار رنگ مشکی، صورتی، سفید و خاکستری نشان می‌دهند. برخلاف نسل قبلی که طراحی مستطیل‌شکل داشت، به نظر می‌رسد واچ فیت ۳ از صفحه‌نمایش مربعی‌شکل بهره می‌برد.

حاشیه‌های ضخیم اطراف صفحه‌نمایش با گوشه‌های گرد و دکمه‌ای کوچک در زیر تاج چرخان از دیگر ویژگی‌های ظاهری این ساعت هوشمند هستند.

صفحه‌نمایش و رابط کاربری جدید

صفحه‌نمایش واچ فیت ۳ میزبان واچ‌فیس‌های جدیدی خواهد بود که نشان‌دهنده تغییرات احتمالی در رابط کاربری این ساعت هوشمند است. انتظار می‌رود هواوی در واچ فیت ۳ به‌روزرسانی‌های گسترده‌ای را در بخش رابط کاربری اعمال کند.

تاریخ عرضه و قیمت نامشخص

هنوز تاریخ دقیق رونمایی و قیمت واچ فیت ۳ مشخص نیست. پیش‌بینی می‌شد این ساعت هوشمند در کنار سری P70 هواوی معرفی شود، اما این اتفاق نیفتاد و هواوی زمان دیگری را برای رونمایی از آن در نظر گرفته است.

جمع‌بندی

هواوی واچ فیت ۳ با وجود شباهت ظاهری به اپل واچ، هویت مستقل خود را نیز حفظ کرده است. این ساعت هوشمند با طراحی جدید، صفحه‌نمایش مربعی‌شکل و رابط کاربری به‌روزرسانی‌شده، می‌تواند به رقیبی جدی برای اپل واچ در بازار تبدیل شود.