رونمایی از جدیدترین عضو خانواده GT Neo قریب الوقوع است!

کمپانی ریلمی به‌طور رسمی تأیید کرد که به‌زودی از گوشی جدید خود با نام GT Neo 6 SE در ماه آوریل ۲۰۲۴ (فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی خواهد کرد. اما پیش از رونمایی رسمی، تصاویر و اطلاعات مربوط به طراحی و مشخصات فنی این گوشی در وب‌سایت TENAA فاش شده است.

طراحی مدرن و دوربین سه‌گانه

طراحی فاش‌شده از GT Neo 6 SE با رندرهای قبلی مطابقت دارد و نشان می‌دهد که این گوشی از پنل پشتی با سه بریدگی دایره‌ای برای دوربین سه‌گانه خود بهره می‌برد. سیستم دوربین این گوشی به طرفین قاب پشتی کشیده شده و ظاهری مدرن و جذاب به آن بخشیده است.

علاوه‌بر این، GT Neo 6 SE از لبه‌های خمیده در جلو و پشت گوشی بهره می‌برد که در دست گرفتن آن را آسان‌تر می‌کند. طبق شنیده‌ها، این گوشی در رنگ‌های مشکی و سبز عرضه خواهد شد.

عملکرد قدرتمند با پردازنده‌ی نسل جدید

قلب تپنده‌ی GT Neo 6 SE، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ خواهد بود. این پردازنده از یک هسته‌ی اصلی Cortex X4 با فرکانس ۲٫۸ گیگاهرتز، چهار هسته‌ی Cortex A720 با فرکانس ۲٫۶ گیگاهرتز و سه هسته‌ی کم‌مصرف Cortex A520 با فرکانس ۱٫۹ گیگاهرتز تشکیل شده است و از گرافیک Adreno 732 بهره می‌برد.

پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ در مقایسه‌با نسل قبل عملکرد بسیار بهتر و بهره‌وری انرژی بهبودیافته‌ای ارائه می‌دهد.

نمایشگر با روشنایی خیره‌کننده

ریلمی GT Neo 6 SE از نمایشگر ساخت شرکت BOE بهره خواهد برد. این نمایشگر از حداکثر روشنایی محلی ۶٬۰۰۰ نیت و حداکثر روشنایی کلی ۱٬۶۰۰ نیت برخوردار است و حتی در روشن‌ترین محیط‌ها نیز می‌تواند محتوا را به‌طور واضح نمایش دهد.

علاوه‌بر این، روشنایی نمایشگر این گوشی به‌صورت دستی به حداکثر ۱٬۰۰۰ نیت قابل تنظیم است. از دیگر ویژگی‌های این نمایشگر می‌توان به فناوری LTPO 8T، نرخ نوسازی تطبیقی بین ۰٫۵ تا ۱۲۰ هرتز، وضوح 1.5K، پوشش ۱۰۰ درصد گستره‌ی رنگی DCI-P3 و نسبت نمایشگر به بدنه‌ی ۹۴٫۲ درصد اشاره کرد.

قیمت‌گذاری رقابتی

هنوز قیمت گوشی ریلمی GT Neo 6 SE به‌طور رسمی اعلام نشده است. اما با توجه به سابقه‌ی این برند، انتظار می‌رود که این گوشی مانند دیگر محصولات ریلمی قیمت‌گذاری رقابتی داشته باشد و با قیمتی مناسب‌تر از رقبای خود در بازار عرضه شود.

با توجه به اطلاعات فاش‌شده، می‌توان انتظار داشت که ریلمی GT Neo 6 SE با طراحی جذاب، عملکرد قدرتمند، نمایشگر باکیفیت و قیمت رقابتی، به یکی از گوشی‌های محبوب در بازار تبدیل شود.

برای اطلاعات بیشتر و اخبار به‌روز در مورد این گوشی، منتظر رونمایی رسمی آن در ماه آوریل ۲۰۲۴ (فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳) باشید.

همچنین بررسی کنید ...

ریلمی ۱۲ پرو پلاس با دوربین پریسکوپی 64 مگاپیکسلی معرفی شد

ریلمی ۱۲ پرو پلاس، جدیدترین گوشی میان‌رده این شرکت، با دوربین پریسکوپی 64 مگاپیکسلی و …