آیفون 16 ارتقای رم و وای‌فای برای تمام مدل‌ها

گزارشی جدید از یک تحلیل‌گر سرشناس نشان می‌دهد که تمام مدل‌های آیفون 16 به رم 8 گیگابایتی و وای‌فای 6E مجهز خواهند شد. مدل‌های پرو این خانواده نیز به تراشه A18 پرو و مودم X75 کوالکام با سرعت 5G بالاتر مجهز می‌شوند.

به‌گزارش 9to5Mac، «جف پو»، تحلیل‌گر شرکت Haitong International Securities اعلام کرد که تمام اعضای خانواده آیفون 16 به رم 8 گیگابایتی مجهز می‌شوند. این در حالی است که مدل‌های معمولی سری آیفون 15 از 6 گیگابایت رم و مدل‌های پرو از 8 گیگابایت رم استفاده می‌کنند.

پو همچنین مدعی است که آیفون 16 و 16 پلاس برای اولین‌بار از تراشه 3 نانومتری A18 استفاده خواهند کرد. مدل‌های پرو نیز به تراشه A18 پرو و مودم X75 کوال Qualcomm مجهز می‌شوند. تمام گوشی‌های سری آیفون 15 مودم X70 دارند و مدل‌های استاندارد آیفون ۱۶ نیز از همین مودم استفاده خواهند کرد. اما مدل‌های پرو با این ارتقا به سرعت 5G بالاتری دسترسی پیدا می‌کنند.

در نهایت پو می‌گوید آیفون 16 و 16 پلاس از فناوری وای‌فای 6E پشتیبانی می‌کنند. وای‌فای 6E سرعت بالاتر و نرخ تأخیر پایین‌تری ارائه می‌کند.

با توجه به این که هنوز ماه‌ها تا آغاز تولید این خانواده باقی مانده است، در آینده اخبار بیشتری در این باره منتشر خواهد شد.

همچنین بررسی کنید ...

آیفون ۱۶ پلاس با رنگ‌های جدید, شایعه‌ای رنگارنگ!

شایعات دنیای آیفون همیشه داغ هستند، و این بار هم خبر از رنگ‌های جدید برای …