پنج‌شنبه , 16 می 2024

گوگل پلی بالاخره از دانلود همزمان چند برنامه رونمایی کرد!

انتظار به پایان رسید!

خبر خوش برای کاربران اندروید: دیگر لازم نیست برای دانلود چند برنامه منتظر بمانید تا هر کدام به نوبت نصب شوند. گوگل پلی بالاخره قابلیت دانلود و نصب همزمان چند برنامه را ارائه کرده است.

قابلیت جدید چگونه کار می‌کند؟

با این قابلیت جدید، می‌توانید به طور همزمان دو برنامه را دانلود و نصب کنید. به این ترتیب، دیگر وقتتان برای منتظر ماندن هدر نمی‌رود و می‌توانید سریع‌تر از همیشه به برنامه‌های مورد علاقه‌تان دسترسی پیدا کنید.

نکاتی که باید به خاطر داشت:

در حال حاضر، حداکثر تعداد برنامه‌هایی که می‌توان به طور همزمان دانلود کرد دو برنامه است.
این قابلیت فقط برای دانلود برنامه‌های جدید فعال است و برای آپدیت برنامه‌ها کاربرد ندارد.
اگر در حین دانلود همزمان دو برنامه، برنامه سوم را برای دانلود انتخاب کنید، باید منتظر بمانید تا دانلود دو برنامه قبلی تمام شود و بعد نوبت به دانلود برنامه سوم برسد.

این قابلیت چه مزایایی دارد؟

صرفه‌جویی در زمان: با دانلود همزمان چند برنامه، می‌توانید در زمان خود صرفه‌جویی کنید و سریع‌تر به برنامه‌های مورد علاقه‌تان دسترسی پیدا کنید.
بهبود تجربه کاربری: انتظار برای دانلود برنامه‌ها می‌تواند آزاردهنده باشد. با این قابلیت جدید، تجربه کاربری شما در گوگل پلی به طور قابل توجهی بهبود خواهد یافت.
مناسب برای گوشی‌های جدید: اگر به تازگی گوشی جدیدی خریده‌اید و می‌خواهید چندین برنامه را روی آن نصب کنید، این قابلیت می‌تواند بسیار مفید باشد.

حرف آخر:

ارائه قابلیت دانلود همزمان چند برنامه در گوگل پلی، خبر خوشی برای کاربران اندروید است. این قابلیت می‌تواند در زمان کاربران صرفه‌جویی کند، تجربه کاربری را بهبود بخشد و نصب برنامه‌ها را در گوشی‌های جدید آسان‌تر کند.

امیدواریم در آینده شاهد افزایش تعداد برنامه‌هایی باشیم که می‌توان به طور همزمان دانلود کرد و همچنین قابلیت آپدیت همزمان برنامه‌ها نیز به این قابلیت اضافه شود.

همچنین بررسی کنید ...

4363546456

بلک‌ویو BL9000 Pro غول جان‌سخت با چشمی در تاریکی!

بلک‌ویو، بار دیگر با گوشی فوق مقاوم جدید خود، BL9000 Pro، قدرت و نوآوری را …