چهارشنبه , 24 آوریل 2024

موتو E14 گوشی اقتصادی جدید موتورولا با باتری غول‌پیکر!

موتورولا به‌زودی از گوشی جدید و اقتصادی خود با نام موتو E14 رونمایی خواهد کرد. این گوشی که قیمتی مقرون‌به‌صرفه دارد، به باتری‌ای باورنکردنی مجهز شده است.

موتو E14 گوشی اقتصادی جدید موتورولا با باتری غول‌پیکر!

طبق اطلاعات منتشرشده در وب‌سایت MySmartPrice، موتو E14 با شماره مدل XT2421-14 در پایگاه داده گواهی TDRA رؤیت شده است. همچنین، گواهی TUV Rheinland نشان می‌دهد که این گوشی جدید از باتری‌ای با ظرفیت فوق‌العاده ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد.

ظاهراً در برخی از دیتابیس‌ها به شارژرهای ۱۰، ۱۵ و ۲۰ واتی برای موتو E14 اشاره شده است. این موضوع احتمال پشتیبانی این گوشی از شارژ سریع ۲۰ واتی را قوت می‌بخشد. با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا شارژر در جعبه گوشی وجود خواهد داشت یا خیر.

انتظار می‌رود موتو E14 از نظر مشخصات فنی، شباهت‌هایی به نسل قبلی خود، یعنی موتو E13، داشته باشد. E13 به صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی LCD، پردازنده‌ی Unisoc T606، حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ ۱۰ واتی مجهز بود.

هنوز اطلاعات دقیقی از قیمت موتو E14 در دست نیست. با این حال، با توجه به مشخصات و قیمتی که انتظار می‌رود داشته باشد، این گوشی می‌تواند در بازار گوشی‌های اقتصادی، رقیبی سرسخت برای سایر مدل‌ها باشد.

علاقه‌مندان به گوشی‌های اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه، منتظر رونمایی رسمی موتو E14 در آینده‌ای نزدیک باشید.

همچنین بررسی کنید ...

موتو E14 گوشی اقتصادی جدید موتورولا با باتری غول‌پیکر!

موتورولا ریزر ۲۰۲۴ با طراحی جدید و قیمت مقرون‌به‌صرفه معرفی می‌شود

تصویری از نسل بعدی گوشی تاشو موتورولا ریزر لو رفته است که نمایی کلی از …