سه‌شنبه , 30 آوریل 2024

موتورولا اج 50 اولترا رونمایی شد, رقیبی قدرتمند با قیمتی مناسب!

هواداران موتورولا آماده باشید! به‌نظر می‌رسد به‌زودی شاهد رونمایی از جدیدترین پرچمدار این شرکت، یعنی موتورولا اج 50 اولترا خواهیم بود. این گوشی هوشمند با مشخصات فنی قدرتمند و قیمتی مناسب، رقیبی جدی برای پرچمداران اندرویدی خواهد بود.

طبق گزارش‌های منتشر شده، موتورولا اج 50 اولترا از صفحه‌نمایش 6.7 اینچی OLED با کیفیت 1.5K و نرخ تازه‌سازی 144 هرتز بهره می‌برد. این صفحه نمایش، تصاویری باورنکردنی و روان را به شما ارائه می‌دهد که برای بازی و تماشای ویدیو ایده‌آل است.

علاوه بر این، یک دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر باکیفیت در این گوشی تعبیه شده است. همچنین، باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی به‌همراه شارژ سیمی 125 وات و شارژ بی‌سیم 50 وات، خیال شما را از بابت طول عمر باتری راحت می‌کند.

اما این تمام ماجرا نیست! موتورولا اج 50 اولترا از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8s نسل 3 و رابط کاربری Hello UI بر پایه اندروید 14 بهره می‌برد. این گوشی همچنین دارای سیستم دوربین عقب سه‌گانه با سه لنز 50 مگاپیکسلی است که امکان عکاسی و فیلم‌برداری با کیفیتی را به شما می‌دهد.

یکی از مزیت‌های اصلی موتورولا اج 50 اولترا، قیمت مناسب آن است. با وجود مشخصات فنی قدرتمند، انتظار می‌رود این گوشی با قیمتی پایین‌تر از رقبای خود مانند گلکسی S24 سامسونگ و گوگل پیکسل 8 به بازار عرضه شود.

همچنین بررسی کنید ...

موتورولا ریزر ۲۰۲۴ با طراحی جدید و قیمت مقرون‌به‌صرفه معرفی می‌شود

تصویری از نسل بعدی گوشی تاشو موتورولا ریزر لو رفته است که نمایی کلی از …