بر اساس گزارش Canalys، شیائومی در سهماههی اول سال ۲۰۲۵ با عرضهی ۸٫۷ میلیون دستگاه و کسب ۱۹ درصد از سهم بازار، به رتبهی اول بازار جهانی پوشیدنیها دست یافت.
این شرکت با رشد چشمگیر ۴۴ درصدی، توانست از اپل و سامسونگ پیشی بگیرد. در مجموع، ۴۶٫۶ میلیون دستگاه پوشیدنی در این دوره عرضه شد که نشاندهندهی رشد ۱۳ درصدی سالانه است.
اپل و هواوی به ترتیب با ۷٫۶ و ۷٫۱ میلیون دستگاه، ۱۶ و ۱۵ درصد از سهم بازار را به خود اختصاص دادند.
سامسونگ و گارمین نیز با ۴٫۹ و ۱٫۸ میلیون دستگاه، ۱۱ و ۴ درصد از بازار را در اختیار گرفتند. تحقیقات Canalys حاکی از آن است که عمر باتری و قیمت، مهمترین فاکتورها برای خریداران ساعت هوشمند هستند، در حالی که ویژگیهای ورزشی از اهمیت کمتری برخوردارند.