سه‌شنبه , 30 آوریل 2024

ردمی A3 شیائومی، رقیب جدی برای گوشی‌های پرفروش ایرانی

شیائومی در حال توسعه‌ی گوشی جدیدی به نام ردمی A3 است که می‌تواند مشخصات فنی منطقی را با قیمتی مناسب ارائه دهد. این گوشی احتمالاً در دسته‌ی بهترین گوشی های اقتصادی قرار بگیرد و می‌تواند رقیب جدی برای گوشی‌های پرفروش ایرانی باشد.

ردمی A3 درحال کسب مجوزها و گواهی‌نامه‌های مختلف است و احتمالاً تا رونمایی رسمی فاصله‌ی زیادی ندارد. فعلاً جزئیات فنی زیادی از جانشین ردمی A2 در دست نیست.

ردمی A2 نمایشگر ۶٫۵۲ اینچی IPS LCD با وضوح +HD و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز داشت. دوربین اصلی گوشی ۸ مگاپیکسلی و پردازنده‌ی گوشی از سری هلیو G36 مدیاتک بود که با ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی همراه شده بود.

ردمی A3 احتمالاً مشخصات بهبودیافته‌ای خواهد داشت. باید دید قیمت گوشی شیائومی چقدر خواهد بود اما با توجه به قیمت حدود ۶۴ دلاری ردمی A2 انتظار نداریم قیمت گوشی نسبت به نسل قبل افزایش زیادی داشته باشد.

با توجه به قیمت مناسب و مشخصات فنی خوب، ردمی A3 می‌تواند رقیب جدی برای گوشی‌های پرفروش ایرانی مانند گلکسی A12، ردمی نوت 9 و پوکو M3 باشد. این گوشی می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای افرادی باشد که به دنبال یک گوشی اقتصادی با مشخصات فنی خوب هستند.

همچنین بررسی کنید ...

ردمی K70 اولترا, قاتل پرچمداران با باتری غول‌پیکر و شارژ 120 وات!

مشخصات لو رفته از ردمی K70 اولترا نشان می‌دهد که این گوشی جدید، رقیبی سرسخت …