نوستالژی یا فاجعه؟ زدتی‌ای Changxing 60 با ظاهری از گذشته!

شرکت زدتی‌ای به‌تازگی گوشی جدیدی به‌نام Changxing 60 را برای بازار چین معرفی کرده است که با طراحی عجیب و غریب خود، یادآور گوشی‌های قدیمی است.

نوستالژی یا فاجعه؟ زدتی‌ای Changxing 60 با ظاهری از گذشته!

این گوشی اقتصادی با حاشیه‌های ضخیم در جلو و نمایشگر پنج اینچی با گوشه‌های تیز، به‌وضوح از مد روز عقب است و در مقایسه با رقبای خود در این بازه قیمتی، حرفی برای گفتن ندارد.

مشخصات فنی Changxing 60 نیز چندان چشمگیر نیست. تراشه‌ی UNISOC T7520، حداکثر 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین 13 مگاپیکسلی و باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی، از جمله مشخصات این گوشی هستند.

تنها نقطه قوت Changxing 60 شاید قیمت آن باشد. قیمت این گوشی از 899 یوان (حدود 125 دلار) شروع می‌شود که برای یک گوشی اقتصادی، ارزان محسوب می‌شود.

نوستالژی یا فاجعه؟ زدتی‌ای Changxing 60 با ظاهری از گذشته!

اما با وجود قیمت ارزان، بعید است که Changxing 60 بتواند در بازار رقابتی امروز گوشی‌های هوشمند، موفقیتی کسب کند. طراحی نامتعارف، مشخصات فنی ضعیف و عدم وجود ویژگی‌های جذاب، این گوشی را به انتخابی نامناسب برای اکثر کاربران تبدیل می‌کند.

به نظر می‌رسد که زدتی‌ای با Changxing 60 بیشتر به دنبال جلب توجه و ایجاد نوستالژی در بین کاربران بوده است تا اینکه بخواهد رقیبی جدی برای سایر گوشی‌های موجود در بازار باشد.

در ادامه، به برخی از نقاط قوت و ضعف Changxing 60 اشاره می‌کنیم:

نقاط قوت:

قیمت ارزان
طراحی نوستالژیک
باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی

نقاط ضعف:

طراحی نامتعارف
مشخصات فنی ضعیف
عدم وجود ویژگی‌های جذاب

اگر به دنبال یک گوشی اقتصادی با طراحی مدرن و مشخصات فنی مناسب هستید، Changxing 60 گزینه مناسبی برای شما نیست. اما اگر به دنبال گوشی نوستالژیک و متفاوت هستید، می‌توانید Changxing 60 را امتحان کنید.

همچنین بررسی کنید ...

نوستالژی یا فاجعه؟ زدتی‌ای Changxing 60 با ظاهری از گذشته!

شیائومی 14T پرو: مدعی جدید تاج و تخت قدرت در دنیای اندروید

شیائومی 14T پرو، جانشین 13T پرو، با تراشه‌ی قدرتمند دیمنسیتی 9300 مدیاتک، به دنبال تصاحب …